laextranjera.blogg.se

Svenska Skolan i Fuengirola 15/16

100 días & långhelg

Publicerad 2015-12-06 23:56:00 i Allmänt, El Colegio Sueco, Viajes,

Jag kan inte förstå att det har gått 100 dagar sedan jag sist hade mina fötter på svensk mark! Det är 100 dagar sedan jag sist såg min syster och 100 dagar sedan jag sist såg mina bästa kompisar!
 
Tiden går fort men det läskiga är dock att det endast är 188 dagar tills mitt utbytesår är slut :( och ca 4 veckor av det befinner jag mig i Sverige ... jag fick lite panik idag när jag insåg det faktiskt.
 
I fredags gick jag ut för första gången på rätt så länge och jag hade såå kul! Det var många ute, jag hade ny outfit och för en gångs skull var det inte kaos innan om vart vi skulle under kvällen - en riktigt bra kväll med andra ord.
 
Jag, Garre och Jullan anslöt resterande från skolan vid tolv-tiden och dansade fram tills klockan var så mycket att vi behövde springa hem men det var värt det! ^^
 
Igår satt jag hela dagen med min psykologi-inlämning som ska in om 30 min (som tack och lov är klar!) och 8 sidor och 10 h senare var jag nöjd så idag har jag slappat med att se på serier hela dagen.
 
Det är mycket nu på kort tid, faktiskt, i och med att vi har långhelg (välbehövd) och det sedan är en vecka till jullovet efter det så nu är det sista sprinten! #taggadtilltusen
 
Bara för att det är 100 dagars-jubileum "firas" det med en bildbomb från månaderna som gått;
  augusti - när playan fortfarande var aktuell
 augusti - första fikan på Baskins
   september - inspark
   september - El Chórro
   oktober - Feria
   oktober - Ronda
november - dykcert
   november - Córdoba
 december - Första advent
december - utgången i fredags
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Valt att leva life i Fwuengi ist för STHLM läsåret 15/16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela