laextranjera.blogg.se

Svenska Skolan i Fuengirola 15/16

Finbesök och Málaga!

Publicerad 2016-04-14 23:38:01 i Allmänt, Bildbomb, Ocasiones Especiales,

 
Hej hej!
 
Jag hade tänkt uppdatera igår men jag var i stort sätt sovandes från det att jag stängde ytterdörren...
 
I går kom nämligen pappa hit för första gången tillsammans med Viktoria! De mötte mig på skolan efter spanskan och sedan gick vi till Dulces och åt lunch. Det var inte tillrckligt bra väder för att vilja gå till varken poolen eller stranden så vi gick mot Miramar istället!
 
Alla hade i princip matkoma och därför satte vi oss på Costa Coffee på direkten ....... vi gick mycket runt omkring men åt nog rejält mycket mer!
 
Sedan satte vi oss på deras hotellrum och spelade kort - de bor på 9e våningen så vi såg hela solnedgången^^ efter det (fortfarande jättemätt måste jag tillägga) gick vi ned till Tres Amigos för att äta middag och se på Barcelona - Atlético Madrid. Jag hade inte ätit där tidigare, bara sett på fotboll tidigt i höstas, men det var jättegott xD
 
I dag var jag ledig från skolan så vi åkte in till Málaga! Nästan på direkten hamnade vi inne på en skoaffär där både jag och Viktoria köpte varsina par Converse ^^ 
 
vi gick nog mest runt faktiskt och kollade i några få butiker innan vi tog något att dricka i hamnen. Kort sagt; vi gick runt, fikade, gick lite till och åt lunch innan vi tog tåget tillbaka till Fwuengi.
 
Då var det glass-time innan vi pausade på hotellrummet. Nu är klockan runt halv tolv och jag har precis kommit hem efter en väldans sen middag på Casa Colón så jag är svintrött blandat med i matkomatillstånd. Det förklarar väl också varför svenskan är som den är i det här inlägget...... sorry about that, förhoppningsvis blir det bättre imorgon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Valt att leva life i Fwuengi ist för STHLM läsåret 15/16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela