laextranjera.blogg.se

Svenska Skolan i Fuengirola 15/16

Söndagsmys

Publicerad 2016-06-08 00:14:43 i Allmänt, Ocasiones Especiales, Sista tiden,

 
Holaa!
 
I söndagd mötte jag upp Filippa, Berggren, Rebecka, Moa, Amanda, Anna och Nanna i Los Pacos för att först köpa mat och sedan gemensamt gå till Los Pacos-"berget" och mysa^^
 
Det var vår sista söndag tillsammans och när vi satt och kollade ut över staden som har varit vårt hem de senaste 10 månaderna och lyssnade på musik blev det väldigt känslosamt, kan jag ju säga... </3 De är så fina tjejer och jag är verkligen glad som har fått lära känna och bli vän med dem.♥
 
När vi började prata om hur vi skulle lägga upp avskeden då alla åker olika tider och dagar så blev det väldigt tungt och om man hade fått pausa tiden så hade jag nog valt det tillfället. Bara för att kunna få vara kvar i stunden lite extra.
 
Vi pratade om året som gått och roliga minnen, utsparken och dess bravader och twistade till det lite med ett musik-quiz, till Rebeckas stora förtjusning :*
 
Tyvärr har vi fortfarande utetider så Mos och jag gick vid halv elva för att hinna hem i tid men jag hade, som sagt, gärna suttit kvar ett tag till♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Valt att leva life i Fwuengi ist för STHLM läsåret 15/16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela