laextranjera.blogg.se

Svenska Skolan i Fuengirola 15/16

Ett försenat flyg & en tripp till stranden senare

Publicerad 2015-08-28 23:11:02 i Allmänt,

 

Efter en uppgång vid 2:50 imorse, gråtfest på Arlanda, försenat flyg och 27 grader fram till klockan 21 ligger jag nu i sängen och svettas som en gris då det endast har droppat två grader sedan kl 12.

Min värdfamilj är helt underbar och har frågat mig femtio-elva gånger idag hur jag mår och ifall jag behöver någonting.

Vi drog till stranden på direkten i stort sätt och var väl där i kanske 5 h. För en som inte förstår vad som händer runtomkring förstår ni kanske att det var en prövning att sitta och bygga sandslott med en tvååring som pratar bebis-spanska :-))

Buenos noches ^^

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Valt att leva life i Fwuengi ist för STHLM läsåret 15/16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela