laextranjera.blogg.se

Svenska Skolan i Fuengirola 15/16

Välkommen till min blogg!

Publicerad 2015-08-14 15:50:00 i Allmänt,

Här kommer jag skriva om min vardag som student i kuststaden Fuengirola som ligger på solkusten i Spanien.
Jag åker dit om exakt 2 veckor idag (hjälp) som utbytesstudent för att plugga mitt andra gymnasieår med inriktning ekonomi.
 
Jag har lovat mig själv och flera att försöka uppdatera här så ofta jag kan när jag väl kommit ned men mamma säger alltid att jag har en tendens att skjuta upp saker så vi får se hur det går... Jag ska göra mitt bästa iaf!
 
Mitt mål är att ha med så mycket bilder från resorna och staden som möjligt, först måste jag bara lista ut hur man gör... lycka till :)))
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2015-08-14 15:50:38

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Valt att leva life i Fwuengi ist för STHLM läsåret 15/16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela