laextranjera.blogg.se

Svenska Skolan i Fuengirola 15/16

Marbella

Publicerad 2016-04-03 22:48:33 i Allmänt, Viajes,

Hola!
 
I fredags åkte jag och 14 andra chicas till Marbella (bättre sent än aldrig!). Vi hade bokat 3 rum på Hostal Aduar som låg i Marbella Centrum och där fixade några av oss sig innan vi runt 00:30 tog taxis till Puerto Banús.
Vi startade kvällen på Seven där vi var några timmar innan de flesta av oss splittrades och far åt olika håll. Jag till exempel hamnade på Tibu tillsammans med Fanny som gick här förra året och hade svinroligt!
 
Det var helt klart den aboslut bästa utgången hittills och när klockan var 7 på morgonen och jag precis komit hem var jag fortfarande inte trött utan hade säkert kunnat hålla på i flera timmar till!
 
Dum som jag var så tog jag inga bilder under kvällen på gott och ont. Ont: inga bilder att visa på hur klubbarna såg ut eller hostalet. Gott: Jag dansade nonstop och hade den bästa kvällen. Jag kollade inte på klockan förrän 5:32 för att vara exakt vilket bara tyder på hur tiden flyger förbi när man har roligt!
 
Vi hade nog alla våra små äventyr men what happens in Marbs, stays in Marbs!
 
Jag säger dock detta; alla borde någon gång vista sig i Marbella för det är olikt annat♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Valt att leva life i Fwuengi ist för STHLM läsåret 15/16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela