laextranjera.blogg.se

Svenska Skolan i Fuengirola 15/16

Conrado's

Publicerad 2016-02-08 21:33:19 i Allmänt, Fikadags,

 
Igår var jag så trött på i stort sätt allt så efter att ha tagit en promenad till och från Miramar längs med strandpromenaden, hunnit med en timme på gymmet och någon timme på balkongen i solen mötte jag upp Moa för en plugg-fika. Tanken var Dulces men de hade tyvärr stängt så vi gick till Conrado's istället.
 
Eftersom jag inte hade ätit något på i princip hela dagen så var jag svinhungrig och beställde en bocadillo med kyckling och sallad, en smoothie med banan och passionfrukt och slutligen en latte^^
 
Moa beställde en liknande smoothie som jag fast med hallon och något mer och sedan också en is-té med jordgubb vilka båda var svingoda!
 
Vi upptäckte också att spanjorer kanske är det mest högljudda folket i världen när vi hade ett sällskap på 10 äldre människor vid sidan om oss och en barnfamilj som satt bakom mig -.- och där satt vi och försökte skriva våra svenska-essäer liksom ://
 
Men vi hade det supermysigt och satt där i 3h!^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Valt att leva life i Fwuengi ist för STHLM läsåret 15/16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela