laextranjera.blogg.se

Svenska Skolan i Fuengirola 15/16

Pan y Chocolate & jordgubbar

Publicerad 2016-01-27 21:27:21 i Allmänt, El Colegio Sueco, Fikadags,

 
 
årets första♥
Hola,
 
long time no see, anledningen är helt enkelt att jag inte har varit så taggad på att blogga och det faktum att jag har varit sjuk sedan i fredags och alltså har ingenting intressant hänt :-)
 
Idag började dock dagen med en frukost på Pan y Chocolate med Amanda, Rebecka och Alice eftersom jag nu kommer ha sovmorgon till 11:20 varje onsdag på grund av att psykologin avslutades i fredags.
 
Efter skolan köpte jag och Amanda årets första jordgubbar för att kunna ha någonting när vi pluggade^^ Det är brutalt mycket i skolan nu så när min dator helt plötsligt började knasa blev stressen av tron att jag inte skulle kunna lämna in mina arbeten för stor och jag gick hem helt enkelt... lättare att fly från det jobbiga am I right?
 
Som vanligt när det blir för mycket i skolan väljer många av oss att strunta i allt för en kort tid och se på serier istället - jag är just nu på mitt fjärde avsnitt av TVD för kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Valt att leva life i Fwuengi ist för STHLM läsåret 15/16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela