laextranjera.blogg.se

Svenska Skolan i Fuengirola 15/16

Sista tiden

Publicerad 2016-06-06 23:51:00 i Allmänt, El Colegio Sueco, Sista tiden,

 Nu är vi inne på sista veckan dårå och jag har spenderat kvällen packandes. Visserligen bara första väskan men ändå, det känns konstigt.
snart är man på resande fot igen
 
I morgon drar vi till Tarifa och lärarna har taggat upp oss inför det hela läsåret så att dagen äntligen är här känns surealistiskt. Vi åker från ferian runt 9 och kommer hem runt 23 förutsatt att allt går som det ska så det är alltså en heldag som hela gymnasiet - inklusive lärare - åker och "firar" att betygen är satta och skolan är slut! Usch vad vi har slitit i år!
 
Jag ska prova på paddle boarding på första passet och sedan köra yoga på det andra och det ska bli rätt så nice, hoppas bara att jag kan komma upp på brädan... och att jag inte bränner mig helt och hållet. Så ska vi också äta lunch där och sedan grilla på kvällen - hur mysigt?!?
 
Resten av veckan består av "sista gången ..." med någonting varje dag och det är splittrade känslor över det för jag ser fram emot att göra allt men inte att det är sista gången jag gör det med dessa människor :((
 
Tisdag: Tarifa
Onsdag: Avskedsmiddag med värdis </3
Torsdag: Lunch med Moa och Malin sista gången på Dulces + middag med tjejerna
Fredag: Studentfest + avsked :(( < ( 3
Lördag: Hemresa
 
Det är så lite kvar nu så det gäller att fylla dagarna med de absolut roligaste sakerna med de finaste vännerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Valt att leva life i Fwuengi ist för STHLM läsåret 15/16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela