laextranjera.blogg.se

Svenska Skolan i Fuengirola 15/16

BAL

Publicerad 2016-05-08 23:28:11 i Allmänt, Bildbomb, Ocasiones Especiales,

 holaholahola,
 
jag fick gå på bal med två av mina bästa vänner < 33
jullan ;))
den här bilden beskriver vår vänskap
baldejter 2014 i nian - baldejter 2016 i tvåan
stiliga bästa vänner
finaste paret
bästa vännen
Tamisa Golf
♥♥♥
bord 11

le squad
jullan o Garre
(grattis bästa vän på 18-årsdagen, 12 år tsm<3)
♥♥♥
importerade baldejter från Swe
♥ Gy3 ♥
nyårssquad
 
 
ohlala 
såhär bra gick det att få in dem bland folket
 
I fredags var det BAL som vi har taggat till under hela året! Denna storslagna tillställning ägde rum på Tamisa Golf i Mijas - superfint!
 
Som tur är slutar jag väldigt tidigt på fredagar - kl 12 - och då gick jag till Conrado's och mötte upp Marcus och Axel <3 sedan skulle de ta siesta och jag sprang hem och började fixa mig inför balen. Min värdis tyckte ju såklart att det var jättetidigt att börja fixa sig då men det var fasen tur att jag gjorde det för jag höll konstant på med någonting och sedan blev det ändå lite stressigt i slutet. Tänk att jag då hade hållit på i ca sex h :))
 
Jag mötte upp killarna vid tågstationen och kort därefter kom le squad. Vi delade upp oss på tre taxis och satte av mot Miljas.
 
När vi kom fram var i stort sätt alla redan där så direkt efter att vi tagit mingel-drinkar började jag presentera killarna för folk och det gick bättre att blanda in dem hos folk än jag hade vågat hoppas på så det blev lyckat! Mingel och drinkar och foton i ungefär trekvart innan förrätten serverades inomhus. Det roligaste var nästan när jag skulle presentera dem för alla Gustaf/v' haha! "Men vänta! Han heter Gustaf, han heter Gustav och du heter Gustav?!" - det finns en till Gustav också! "äeh va fan!" xD
 
Jag, Marcus och Axel satt vid bord 11 tillsammans med Johannes HVP, Mattias, Jullan, Garre, Fritta, Lövet, Siri och Emily Hedmo så jag var nööjd! Trerätters meny med mingel och nomineringar emellan och folk blev vann Årets par
Årets lammjägare
Årets uteprofil
Årets brudmagnet
och sedan fler som hålls hemliga pga olika saker xD
 
Vid 23 gick bussen till Puerto Banús och det var väldigt kul! Rätt så annorlunda från förra gången när vi bara var några stycken där och inte 100 gymnasieelever.... men det var kul! 
 
Ganska speciell utgång men det gjorde ingeet. Bussen gick hem kl 05 och jag var hemma 06 och slocknade kl 07! 12 h fiesta ungefär wohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Valt att leva life i Fwuengi ist för STHLM läsåret 15/16

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela